flora

flora

25_09_2010_AdaFoah_Accra

A kis falu neve Ada Foah, ez a szállás pedig a Marana tha beachen van. (Jöjj el, Uram!)
Egyik oldalról az óceán, másik oldalról a Volta folyó deltája öleli körbe a helyet.
Reggel átúsztam a folyón egy szigetre, úgy 500 méterre volt a googlemaps szerint bár én 300 nak gondoltam. A szigeten egy strandröpi pályán labdázgattam egy gazdag ember portáján és aztán visszaúsztam. A leendő önkénteseknek ezt ajánlom bevenni a napi rutinba felemelő volt. Nem is beszélve arról, hogy mekkora respekt övezett utána, lévén kevesen tudnak úszni a feketék közül, főleg akik nem a tengerparton születtek.
Szomorúan de délután vissza kellett térnem Accrába, hogy egy kis időt még Pokuaa nővérééknél is töltsek, ahol ígértem sütök valami magyar sütit.

No comments:

Post a Comment