flora

flora

23_09_2010_Kumasi

Csütörtök, utolsó munkanap. Ma már nem jövök többet haza Mr D házába.

Reggel korán a gyerekektől nagy nehezen elbúcsúztam. Mama Comforttól is ezzel a képpel:


Aztán elmentem a közeli térre a varrónőhöz, aki ugyan tegnap délutánra ígérte a ruhákat, de még mindig bajlódott velük. Persze messze nem volt kész, így egy kis ücsörgés után hazafutottam, mert irtózatos eső akart leszakadni. Szerencsésen megérkeztem a házba, amikor tényleg leszakadt az ég, vigasztalhatatlanul sírt minden.
A csomagjaim már össze voltak pakolva és egyedül Ohemaa és Mr D volt otthon. Ohemaaval beszélgettünk, majd az eső után az utolsó pillanatban elkészülő ruhákkal Mr D bevitt az irodába.

Befejeztem a munkám és kicsit fotózkodtunk a kollégákkal. Pokuaa és Anim sajnos nem voltak bent, de Pokuaaval tudtam még találkozom a hétvégén Accrában.
Munka után Mr W-vel (balra fent) imádkozni mentem a karizmatikusokhoz. Nagyon-nagyon jól beszélt a lelkész. Kegyelemről és kitartásról.

Estére a hostelbe az europaiakhoz mentem és rövid alvás után hajnalban Accrába, és tovább Ada Foahba utaztam.
Nehéz volt elhagyni a várost, ki tudja mikor térek vissza.

No comments:

Post a Comment